מאמרים
מעוניינים לקבל פרטים? אנא מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם

מכירות בארה"ב – לא רק רשתות גדולות


חברות רבות שבויות ברעיון המכירה לרשתות שיווק מובילות בארה"ב. הדבר נראה סקסי ומרבית היצרנים יעידו שהחלום הגדול הוא למכור ל-WALMART.  רשת WALMART היא רשת מוצלחת מאד ומובילה בעולם. יחד עם זאת, אין היא מתאימה לרוב היצרנים או החברות. תהליך הכניסה אליה ארוך מאוד ונמשך כ 2-3 שנים. כמו כן,  קשה מאוד להיפגש עם קניינים. גודלה ומורכבותה מובילים לסיכויים נמוכים לשורת רווח חיובית והעיקר - לקוחות פוטנציאליים אחרים נרתעים לקנות את המוצרים שלנו אם אנו מוכרים לרשת WALMART.

מכירות בארה"ב

לעיתים, הדרך הנכונה היא לחבור למפיץ או לרשת מפיצים. למיזמים מסוימים אנו ממליצים לבחור בדרך שונה ולחבור לשותף אסטרטגי. חבירה למפיצים או לשותף אסטרטגי מקצרת באופן משמעותי את משך החדירה לשוק וכוחה הגדול הוא בכל הקשור למחירים, לייצור ולבעלות על הקניין הרוחני. 

למרות שהתפיסה היא שרצוי לעבוד ישירות מול רשתות השיווק או לקוחות גדולים אחרים, אנו ממליצים לבדוק אפשרויות נוספות של חדירה לשוק. חברת אורינום מומחית ביצירת עסקאות עם המפיצים והשותפים האסטרטגיים המתאימים ביותר וכבר ביצעה מספר גדול מאד של סיפורי הצלחה מסוגים אלו.  

מכירה רב ערוצית בארה"ב (סגמטים) 

אנו מאמינים במכירה לכמה ערוצים במקביל. במשך השנים פיתחנו בחברת אורינום שיטות רבות לחדירה לשוק בכמה ערוצים. בתחום זה פרצנו גבולות ואילוצים של חברות ומיזמים.
אנו מאמינים כי צריך לפזר סיכונים הן מבחינה טריטוריאלית והן מבחינת ערוצי ההפצה. למשל, מכירה גם לקנדה ולמקסיקו במקביל לארה"ב. אמנם הם שווקים קטנים יחסית לארה"ב אבל במשבר הכלכלה של 2008 הוכחנו הצלחה בפיזור הסיכונים. מיקדנו מאמצים גם בקנדה שנשאו פרי ואף הגדלנו שם מכירות באופן שהביא אותנו לפתוח  משרד קדמי בטורונטו.

חברות מצליחות רבות מוכרות בכמה ערוצים. דבר זה מאפשר גידול במכירות, פיזור סיכון וקידום חדשנות במצבים בהם אנו נאלצים לחשוב מחוץ לקופסא.

דוגמא למכירות של חברת קוסמטיקה שעובדת עם אורינום בה הצלחנו ליצור 5 סגמנטים מוצלחים של שיווק:
לאחד היצרנים בנינו ויישמנו תוכנית עבודה שכוללת חדירה ל-5 ערוצי הפצה שונים.
1. שיתוף פעולה עם מותג מוביל 
2. ייצור סדרה לחנויות קוסמטיקה 
3. שימוש במפיצים לחנויות 
4. ייצור מותג פרטי לרשתות 
5. מכירה באינטרנט   

ברוב המקרים חברת אורינום ממליצה לבדוק מכירה בכמה ערוצים כדי למזער סיכונים ולהגדיל סיכויים. לרשותנו הידע, הניסיון והקשרים לפתח מספר גדול של ערוצי שיווק ומכירה.